مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:322022-06-25سياسي

یادداشت| ترویج فرهنگ مهدویت با جهانی شدن «سلام فرمانده»


ترویج فرهنگ مهدویت در عصر ظهور یکی از هدف نگاری جهان اسلام بود که به نظر می رسد با اجرای سرود «سلام فرمانده» در اقصی نقاط جهان، با سرعت و شتاب بیشتر صورت گرفته و موجب تقویت انسجام جهانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده، فعال رسانه ای گیلان در یادداشتی نوشت: فرهنگ مهدویت شناخت جایگاه امام در هدایت بشریت است؛ امامی که می آید تا انسان ها را به سعادت حقیقی راهنمایی و آنان را باخدا، پیامبران، دین، اخلاق و آخرت آشنا کند و پس از سوق دادن زندگی مان به سوی خدا، ما را از بحران هویت نجات دهد.

مهدویت از غدیر آغاز و در عاشورا به بلوغ می رسد و منتظران بدون درک غدیر و همگون شدن با فرهنگ سرخ حسینی نمی توانند آن را درک کنند، مهدویت آغازی به درازای تاریخ دارد؛ واقعی و زنده و ممتد.

جامعه جهانی در گسترش فرهنگ مهدویت و تکوین دین نیاز به انسجام جهانی داشته و تحقق این خواسته بزرگ، جز با کار فرهنگی و بهره گیری از هنر در بستر رسانه غیرممکن بود.

ایران اسلامی داعیه دار فرهنگ سرخ حسینی و انتظار بوده و این میهن با تمدن که در اسلام پذیری و گسترش آن پیش قراول بسیاری از ممالک اسلامی ازجمله در منطقه هست، همیشه در تارک مفتخرانه شیعه خوش درخشیده و استان گیلان نیز همیشه نشان داده که در احیا و گسترش این فرهنگ یدی طولی دارد و هم کار ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| ترویج فرهنگ مهدویت با جهانی شدن «سلام فرمانده»

یادداشت| ترویج فرهنگ مهدویت با جهانی شدن «سلام فرمانده»